Facebook

Návštěvy

TOPlist

Přihlášení

Nový systém svolávání AMDS

 
Od 23.3.2009 došlo ke změně při svolávání JSDH II a III u mimořádných událostí. Svolávací systém AMDS už nepracuje na principu rozesílání SMS, ale jednotlivým hasičům předá hlasovou zprávu.

AMDS (Automated Message Delivery System, Automatizovaný systém odesílání hlasových zpráv) je nový automatizovaný systém v HZS pro odesílání hlasových zpráv. Tento systém již neodesílá SMS s informacemi o události, ale jednoduše vám zavolá. Umělý hlas se nejdříve představí a pak sdělí o jakou událost se jedná, kam má jednotka vyjet a jaká technika vyjede.

Jak tuto zprávu urychlit nebo co dělat, když na zásah vyjet nemohu? Jsou tří možnosti:

  1. Jsem doma, na výjezd jedu
    Volá mi ústředna, hovor přijmu (obvykle zeleným tlačítkem). Pak se ozve "Hasičský záchranný sbor, krajské vyrozumívací středisko...". Pokud si chcete poslechnout zprávu zmáčknu "1". Po stisku vám systém přehraje zprávu, o jaký zásah se jedná a jakým autem vyjet. Pokud jsem zprávu zaznamenal, hovor ukončím (obvykle červeným tlačítkem) a dostavím se na hasičárnu.
    Tím, že zmáčknete číslo "1" dáváte systému zprávu, že pojedete k zásahu. 
  2. Jsem v práci nebo mimo oblast bydliště, na výjezd nemohu
    Volá mi ústředna, hovor přijmu (obvykle zeleným tlačítkem). Protože nejsem doma zmáčknu číslo "2". Pak hovor ukončím (obvykle červeným tlačítkem).
    Tím, že zmáčknete číslo 2 dáváte systému zprávu, že nepojedete k zásahu.
  3. Jsem v zahraničí, na výjezd nemohu
    Volá mi ústředna, hovor ukončím (obvykle červeným tlačítkem). Systém mi ovšem zavolá znovu po 15 sekundách, takže opět hovor ukončím (obvykle červeným tlačítkem).

Pokud jste z jakýchkoliv důvodů hovor nestihli (ať už jste doma, v práci nebo zahraničí) nezoufejte, systém se po 15 sekundách bude snažit dovolat znovu. Pak můžete provést požadovanou operaci (viz. výše).
Číslo z kterého vám bude systém volat je 950 230 980.
Nikdy na toto číslo nevolejte zpět, protože tím zablokujete jednu telefonní linku z celkového počtu 30.
Tím že jste zmáčkli tlačítko "1", tlačítko "2", hovor jste položili nebo nepřijali, vidí operátor jestli je jednotka schopná výjezdu.



KajryDesign

Vytvořeno ve studiu KajryDesign | Copyright (C) 2014 | Provozováno na serveru KajryMachines